snyggatildis

Direktlänk till inlägg 15 november 2011

Manikyrer!<3

Av tilda - 15 november 2011 17:41

Hej! alla söta små älsklingar! har dåligt med besökare nu... så komentera och rösta så vet jag att ni är här! tänkte ha en tävling som lydder så här: man ska komentera mej så mycket som möjligt i denna vecka asså till nästa tisdag;) och skriv allt möjligt t.ex frågor,komentarer,funderingar,förbättringar what ever!:) jaja, nu ska jag berätta lite om min helg genom mina bilder..:)


Lilla minnha och jag på sprong;)



   

Nej! nu va något dä mycket finare!

 

Mitt nya fina rum;) alldeles nytt:)

"zomar in"

         

va bara tvungen att phosa lite;)

 

"Gömda" en bra bok som handlar om en kvinna som blir tsm med en kille och får barn med han.. sen gör dom slut och hon blir tsm med en annan och killen hon var tsm med va typ kriminel och vill ha tillbaka bebisen dom fick men mamman vågar ej och vet ej vad han skulle göra mot barnet som både är hans och hennes och då försöker han få tag i barnet... 

   

En av dom hårda orden den krimenela mannen säger till mamman Mia..:( 

 

Nu blir det lite manikyrer som jag ska ta på mej till skolan på måndag;)

 

 Frukt manikyer för 20 kr i danmark;)...

  

   

Detta halsbandet fick jag av ludde efter sommarlovet<3

 

Gissa vem dena lilla tjockisen är;)....

HIHI


   

Lille brosarn fyller 9 år ni kan ju gissa vilken sorts kille han är;)

       

Det vad helgen ungefär...:) i nästa inlägg kommer det om min mammas gravidetet;) missa inte det!!  nej, nu ska jag nog fixa mej en klementin elr satumas som det heter i affären:) HIHI


puss o kram <3<3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tilda - 5 juni 2012 16:55

Hejhopp! för ett tag sen var vi på gökotta, inneär upp tidigt , kolla på fåglar !jätte kul! (NOT)  Jag blev sjuk därefter så , så kul var det! Men jaja, innan jag fick brist på sjukdom hade vi rätt kul där:) så nu kmr lite bilder ;)         ...

Av tilda - 5 juni 2012 16:49

Hej! Nu kommer lite foton på mej , haha , vet att jag inte skrivit på länge och så men jag har inte hunnit och sådant...                  ...

Av tilda - 8 maj 2012 21:17

Halloj! nu kommer lite sötabilder på chanelle och mej såklar ;) hihii      Haha, döör av skratt när mamma visade denna hon höll på att ramla ur mammas knä hahahahahah                        ...

Av tilda - 8 maj 2012 20:05

Hejsan! Gud va skönt att det har varit skönt några dagar.. jag fick iallafal årets första solbränna ;) Nu kommer några vackra bilder på helgen...  Hade tänkt att göra en liten foto omröstning  så det ända ni behöver göra är att.., på högra spal...

Av tilda - 5 maj 2012 10:31


Hejsan!  har du instagram ?? det har jag adda: @snyggatildis a following you you following me ;) och du instagram äger och har du ingen iphone menen ipad gråt inte du kan ha det på ipaden , det har jag :)   ...

Presentation


Hejsan!
Jag är en 11 åring tjej som älskar att röra på sig! Jag älskar mest av allt min familj!

Senaste inläggen

Kom in och kolla ;)

Rösta, tyck och välj!

Vilken bild i inlägget tyckte du va finnast rösta på det du tycker?!
 bild: 1
 bild: 2
 bild:3
 bild:4
 bild:5
 bild:6
 bild:7
 bild:8
 bild:9
 bild:10
 bild:11
 bild:12
 bild:13
 bild:14
 bild:15
 bild:16
 bild:17
 Ingen, alla var dåliga!

Ovido - Quiz & Flashcards