snyggatildis

Direktlänk till inlägg 9 april 2012

Påsk tävling !

Av tilda - 9 april 2012 17:06



halloj ! nu kommer en liten påsktävling ! 

en regel : Bilden ska vara tagen av dej eller någon annan riktigt ! Inte tagen från google !

Det kan vara en påsk bild eller en vår bild man får inga plus det handlar om hur man tagit bilden och hur den ser ut ;)  Vinnaren utses när det är minst 7 med kommentera typ " jag är med " och skicka sedan mej din bild till :

tilda.2000@hotmail.com 

Lycka till ! 


puss o kram  




   


 
 
Moa

Moa

9 april 2012 18:20

Hej ! jag skulle gärna vilja vara med i påsk tävlingen !
mejlar dig !

http://har ingen

tilda

9 april 2012 18:23

Hejsan! Okej , tack var roligt!
greet!

 
Lina

Lina

9 april 2012 18:26

Hej! jag är gärna med i påsktävlingen !
jag mejlar dig bilden imorgon eller om jag hinner idag :)

http://litealltmojligt.bloggplatsen.se

tilda

9 april 2012 18:27

Alrhigt ! tack för att du deltog ! :)

 
Filippa

Filippa

9 april 2012 19:29

Jag är gärna med Tilda!! :D
Mejlar bilden idag eller onsdag.
Kram ♥

http://www.fidelippan.blogspot.se

tilda

10 april 2012 15:10

Thanks ! gör det !
krammizz ♥

 
Ingen bild

du vet vad jag mena

10 april 2012 15:27

jag vill gärna vara med har mejlat en bild!!kram

tilda

10 april 2012 15:31

Haha , du vet vad jag menar ;)
Thanks , nu är du officielt med
krammizz

 
Ingen bild

Adam

10 april 2012 15:57

Hej ! Jag är med :D!
Jag mejlar när jag hinner :D!

tilda

10 april 2012 16:00

Okej ! Thanks !♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tilda - 5 juni 2012 16:55

Hejhopp! för ett tag sen var vi på gökotta, inneär upp tidigt , kolla på fåglar !jätte kul! (NOT)  Jag blev sjuk därefter så , så kul var det! Men jaja, innan jag fick brist på sjukdom hade vi rätt kul där:) så nu kmr lite bilder ;)         ...

Av tilda - 5 juni 2012 16:49

Hej! Nu kommer lite foton på mej , haha , vet att jag inte skrivit på länge och så men jag har inte hunnit och sådant...                  ...

Av tilda - 8 maj 2012 21:17

Halloj! nu kommer lite sötabilder på chanelle och mej såklar ;) hihii      Haha, döör av skratt när mamma visade denna hon höll på att ramla ur mammas knä hahahahahah                        ...

Av tilda - 8 maj 2012 20:05

Hejsan! Gud va skönt att det har varit skönt några dagar.. jag fick iallafal årets första solbränna ;) Nu kommer några vackra bilder på helgen...  Hade tänkt att göra en liten foto omröstning  så det ända ni behöver göra är att.., på högra spal...

Av tilda - 5 maj 2012 10:31


Hejsan!  har du instagram ?? det har jag adda: @snyggatildis a following you you following me ;) och du instagram äger och har du ingen iphone menen ipad gråt inte du kan ha det på ipaden , det har jag :)   ...

Presentation


Hejsan!
Jag är en 11 åring tjej som älskar att röra på sig! Jag älskar mest av allt min familj!

Senaste inläggen

Kom in och kolla ;)

Rösta, tyck och välj!

Vilken bild i inlägget tyckte du va finnast rösta på det du tycker?!
 bild: 1
 bild: 2
 bild:3
 bild:4
 bild:5
 bild:6
 bild:7
 bild:8
 bild:9
 bild:10
 bild:11
 bild:12
 bild:13
 bild:14
 bild:15
 bild:16
 bild:17
 Ingen, alla var dåliga!

Skapa flashcards