snyggatildis

Direktlänk till inlägg 13 november 2011

Facebook åldersgräns bra elr dåligt?!

Av tilda - 13 november 2011 13:28

helloj där mina små favosar!!!  


"NOT GOOD NOT GOOD"

jag tänkte fråga er vad tycker ni om åldersgräns på facebook?! så här tycker jag jag tycker det är konstigt att folk faktiskt ger sina baran facebook när dom är 6 år har jag sett en på bild vara! j fattar det ej! det är ju faktiskt en viss andledning att det är åldersgräns....:/

1. man vet ej vilka man tar kontakt med!

2. man ger ut för mycket info om säj själv!

3. folk kan ta kontakt med dej och göra saker som man inte vill!

4. man har 13 åldersgräns för att ja, dom har 3 andlederna och för man kanske inte riktigt har den kännslan för vad som faktiskt kan hända på FACEBOOK! plus att man sen ljuger om sin ålder sen när man är 13 år så när man är 13 år så kankse det står att man är 16 år...


det kn hända mycket på facebok min moster som då är vuxen har blivit hackad av någon/några IDOTER! som skickade vännförfrågor till folk hon inte känner och dom har skrivit massa dumma kommentarer till andra käningar*

så det kan även va dåligt för vuxna med facebook! men det finns ju visa bra saker med facebook man kan ju göra så man bara visar saker till vänner som jag REKOMDERAR stark till dom som skaffar facebook! jag är snart 12 år och har inte facebook och vi är 8 tjejer i vår klass och 6/8 har facebook och vi går i femman och är 11 år!  12 och ett halv tycker jag man KAN få skaffa facebook om man måste!! eftersom att det kanske är lite dumt att skaffa det och ljuga om sin ålder när ma är 12 och ett halv men 12 12 och ett halv visst! då är man endå i närheten MEN 6 7 8 9 10 11 år NEJ! never in my life!!...   

jag är som sakt snart 12 i mars och har tjatat om facebook sen jag var 10 9 och ett halvt !!what ever!! och eftersom att jag nu förstår hur idiotiskt det är att han facebook och ljuga om det! !! nej nej nej !! jag har tjatat jag har ändrat!! gör det också tänk på din säkerhet för gudskull!!!!!!






så om ni skaffar facebook vid 13 ÅLDERS GRÄNSEN!! så skaffa säkerheten i din proffe!!

och gilla dina vänner;)


puss o kram!!

 
 
Ingen bild

Stellis

17 november 2011 17:04

Bra sagt:)

tilda

18 november 2011 18:51

tack så mycket!

 
Ingen bild

Stellis

17 november 2011 17:06

Bra sagt:)

tilda

18 november 2011 18:51

tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tilda - 5 juni 2012 16:55

Hejhopp! för ett tag sen var vi på gökotta, inneär upp tidigt , kolla på fåglar !jätte kul! (NOT)  Jag blev sjuk därefter så , så kul var det! Men jaja, innan jag fick brist på sjukdom hade vi rätt kul där:) så nu kmr lite bilder ;)         ...

Av tilda - 5 juni 2012 16:49

Hej! Nu kommer lite foton på mej , haha , vet att jag inte skrivit på länge och så men jag har inte hunnit och sådant...                  ...

Av tilda - 8 maj 2012 21:17

Halloj! nu kommer lite sötabilder på chanelle och mej såklar ;) hihii      Haha, döör av skratt när mamma visade denna hon höll på att ramla ur mammas knä hahahahahah                        ...

Av tilda - 8 maj 2012 20:05

Hejsan! Gud va skönt att det har varit skönt några dagar.. jag fick iallafal årets första solbränna ;) Nu kommer några vackra bilder på helgen...  Hade tänkt att göra en liten foto omröstning  så det ända ni behöver göra är att.., på högra spal...

Av tilda - 5 maj 2012 10:31


Hejsan!  har du instagram ?? det har jag adda: @snyggatildis a following you you following me ;) och du instagram äger och har du ingen iphone menen ipad gråt inte du kan ha det på ipaden , det har jag :)   ...

Presentation


Hejsan!
Jag är en 11 åring tjej som älskar att röra på sig! Jag älskar mest av allt min familj!

Senaste inläggen

Kom in och kolla ;)

Rösta, tyck och välj!

Vilken bild i inlägget tyckte du va finnast rösta på det du tycker?!
 bild: 1
 bild: 2
 bild:3
 bild:4
 bild:5
 bild:6
 bild:7
 bild:8
 bild:9
 bild:10
 bild:11
 bild:12
 bild:13
 bild:14
 bild:15
 bild:16
 bild:17
 Ingen, alla var dåliga!

Ovido - Quiz & Flashcards