snyggatildis

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2011

strunt i det vet ja;)

Av tilda - 22 oktober 2011 18:38

Heej! alla coolingar 

Det jag skrev i det nyliga inlägget som nu är borta... ni som läste det, glöm det, har lagt ner den andra bloggen för att man kan ju inte ha en   FANTASTISK   blogg och en ganska normal blogg elr?  ja,ja iallafal nu kommer jag vara fullt koncentrerad på denna blogg och er som jag älskar  


Men iallafall har ni tänkt på det.., det är jul snart hmmm.. några månader kvar och jag som nyss la ut sommar bilder tiden går fort   när man har roligt:D jag ska berätta något helt fantastiskt som inte är ni utan något jag önskat mej sen jag var 7 år 7 år!!!... fattar ni det jag detta har jag velat ha i 4 år men nu ska jag äntligen få det i februari elr i januari...... kan ni gissa?

jo... min mamma är.... gravid   hon är nu inne i vecka 21 på måndag:D så kommer visa lite bilder på henne sedan:D detta är VERKLIGEN!! speciellt för mej..:D så jag kommer så klart skriva om bebisens veckor i magen mammas förstoring och hur mycket hon går upp kommer också att ta bilder och lägga in så får man se hur stor hon är i t.ex vecka 26:)

så det kommer stå VÄLDIGT mycket om mamma,bebisen,vikten,förstoringen o.s.v nu kommer bilder på blandannat hennes mage i vecka 21:) hon har gått upp 5 kilo:)


Detta är min mammas graviditets tröja som hon ofta har på sig♥ ♥ ♥

  Så stor är hon nu i vecka 21♥   Jag har varit sjuk i 4dagar nu så åt MYCKET halstabletter   snuvig och snorig var alltid tråkigt:(   men mamma och jag hade det mysigt med...   sims...   läxor inte lika kul....:(   myst med vår lilla bedårande nya klippta hund bella♥   film kvällar   spelat mycket spel som alfapet...:)   gosat med min lilla nalle heffa klumpen;)  

   och min nya klocka som jag fick av mamma   Nu ska jag äta tjingeling

kommentera gärna om du har något på hjärtat;)

puss och kram//otroligt glada tildisen

 
 
alexandra

alexandra

22 oktober 2011 20:13

Nej jag har så svårt att förklara i text hur man stickar. Mitt tips är att beställa av mig via min mail: alexandrakarsson1@hotmail.com
Men det är ju roligt oxå att göra det själv och då kan du/ni gå in på youtube, där finns det många som visar hur man både stickar och virkar - så lärde jag mig att göra olika blommor t.ex Dropps har många gratismönster och även olika texniker beskrivan på sin hemsida. Lycka till med babyn och handsrbetet. PS fin blogg du har DS

http://alexandradesign.bloggagratis.se

tilda

22 oktober 2011 20:16

tack för svaret!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tilda - 5 juni 2012 16:55

Hejhopp! för ett tag sen var vi på gökotta, inneär upp tidigt , kolla på fåglar !jätte kul! (NOT)  Jag blev sjuk därefter så , så kul var det! Men jaja, innan jag fick brist på sjukdom hade vi rätt kul där:) så nu kmr lite bilder ;)         ...

Av tilda - 5 juni 2012 16:49

Hej! Nu kommer lite foton på mej , haha , vet att jag inte skrivit på länge och så men jag har inte hunnit och sådant...                  ...

Av tilda - 8 maj 2012 21:17

Halloj! nu kommer lite sötabilder på chanelle och mej såklar ;) hihii      Haha, döör av skratt när mamma visade denna hon höll på att ramla ur mammas knä hahahahahah                        ...

Av tilda - 8 maj 2012 20:05

Hejsan! Gud va skönt att det har varit skönt några dagar.. jag fick iallafal årets första solbränna ;) Nu kommer några vackra bilder på helgen...  Hade tänkt att göra en liten foto omröstning  så det ända ni behöver göra är att.., på högra spal...

Av tilda - 5 maj 2012 10:31


Hejsan!  har du instagram ?? det har jag adda: @snyggatildis a following you you following me ;) och du instagram äger och har du ingen iphone menen ipad gråt inte du kan ha det på ipaden , det har jag :)   ...

Presentation


Hejsan!
Jag är en 11 åring tjej som älskar att röra på sig! Jag älskar mest av allt min familj!

Senaste inläggen

Kom in och kolla ;)

Rösta, tyck och välj!

Vilken bild i inlägget tyckte du va finnast rösta på det du tycker?!
 bild: 1
 bild: 2
 bild:3
 bild:4
 bild:5
 bild:6
 bild:7
 bild:8
 bild:9
 bild:10
 bild:11
 bild:12
 bild:13
 bild:14
 bild:15
 bild:16
 bild:17
 Ingen, alla var dåliga!

Ovido - Quiz & Flashcards