snyggatildis

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

sommarenär kort!<3

Av tilda - 15 augusti 2011 14:09

Hej! alla sommarfina

nu har jag inte skrivit på jätte länge!!!

man jag har njutit av den härliga sommaren den blev ju inte alls lika fin som vintern men den va helt okej en svensk sommar helt enkelt:)

men när det väl va fint så va det underbart!!! så nu tänkte jag vissa lite sommarbilder.) kommetera ni med så kanske er sommarbild kommer med;)   min älskade hund sitter fast   fin dag i skärgården min lille bror ville spela fotomodell;P   Nu är vi på pizza hurt och tittar på fotboll! heja AIK heja AIK men vissa är visst mer intresserade i fotbollen än att bli fotade;P   bad i hällevik inte toppen väder men värt att bada!!:)  

  GODIS!! GODIS!!! GODIS!! GODIS!! GODIS!!   MER GOTTE GOTTE!! GOTTE!! GOTTE!!   wiiiiiiiiiihhhhh!!!! man tror någ att jag åker karusel men jag sitter i bilen:P   whhhhiiihhh nu åker vi karusel vi är på Grönan! känner ni igen vilken karusel vi åker?!   ooooohhhh närvöst nu ska vi åka extrem!! whhhiiihh   alla lyckliga över att ha åkt Extrem och massor av andra karuseler!! nu ska vi åka Jetline!!!   En av dom rengniga dagarna va vi på kreaktivium i norgeboke!! ludde och jag tävlar av att slappna av mest!! gissa vem som vann????   Lina klurar som tusan! duktig tjej;)   ÅÅÅ nej ingen bra bild!!   nu då!? nehe men sit still någång gång!   nehhe det är omöjligt att fota dom!!! ;)



  så ja!!!! äntligen en riktig bild!



Här va en del av de vi gjort hela sommaren1

va ha ni gjort i sommar kommentera så får ja veta!!

hmm,nu fick jag en ide'e mm, jag har nu ordnat en tävling!

den som skickar in finnst sommarbild på min mejl!!! tilda.2000@hotmail.com!

gör det nu! du vinner att vi har DIN blogg i en hel vecka!! plus att vi har din sommarbild i 2 veckor komigen!!! nu ser ni till och vinner:)

lyckat till!!!!!!!

nej nu måste jag gå ska fixa till lite bilder!

puss,puss ha det!!

 
 
Emma Johansson :)

Emma Johansson :)

31 augusti 2011 13:18

Hej Tilda!

Kollade nyss igenom din blogg, superfin!

kram Emma ;)

http://horsepicture.bloggplatsen.se

tilda

31 augusti 2011 22:06

Hej!!!! Tack!!

 
Filippa

Filippa

19 september 2011 20:35

Heej! :D Åh, vad fin blogg, läser den då och då! Jag tänker vara med i din tävling, hihi. Ses, /filippa ♥

http://www.ryttarenfilippa.blogg.se

tilda

19 september 2011 20:47

Tack!
va roligt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tilda - 5 juni 2012 16:55

Hejhopp! för ett tag sen var vi på gökotta, inneär upp tidigt , kolla på fåglar !jätte kul! (NOT)  Jag blev sjuk därefter så , så kul var det! Men jaja, innan jag fick brist på sjukdom hade vi rätt kul där:) så nu kmr lite bilder ;)         ...

Av tilda - 5 juni 2012 16:49

Hej! Nu kommer lite foton på mej , haha , vet att jag inte skrivit på länge och så men jag har inte hunnit och sådant...                  ...

Av tilda - 8 maj 2012 21:17

Halloj! nu kommer lite sötabilder på chanelle och mej såklar ;) hihii      Haha, döör av skratt när mamma visade denna hon höll på att ramla ur mammas knä hahahahahah                        ...

Av tilda - 8 maj 2012 20:05

Hejsan! Gud va skönt att det har varit skönt några dagar.. jag fick iallafal årets första solbränna ;) Nu kommer några vackra bilder på helgen...  Hade tänkt att göra en liten foto omröstning  så det ända ni behöver göra är att.., på högra spal...

Av tilda - 5 maj 2012 10:31


Hejsan!  har du instagram ?? det har jag adda: @snyggatildis a following you you following me ;) och du instagram äger och har du ingen iphone menen ipad gråt inte du kan ha det på ipaden , det har jag :)   ...

Presentation


Hejsan!
Jag är en 11 åring tjej som älskar att röra på sig! Jag älskar mest av allt min familj!

Senaste inläggen

Kom in och kolla ;)

Rösta, tyck och välj!

Vilken bild i inlägget tyckte du va finnast rösta på det du tycker?!
 bild: 1
 bild: 2
 bild:3
 bild:4
 bild:5
 bild:6
 bild:7
 bild:8
 bild:9
 bild:10
 bild:11
 bild:12
 bild:13
 bild:14
 bild:15
 bild:16
 bild:17
 Ingen, alla var dåliga!

Ovido - Quiz & Flashcards