snyggatildis

Direktlänk till inlägg 2 juli 2011

ska vara borta<3

Av tilda - 2 juli 2011 22:54

 

hej!!


Ett ljus lever alltid vid mej:)

 Jag ska åka till stugan i morgon/söndag,och det finns ingen täkning där så jag kan tyvär inte lägga in så många innlägg men jag tror jag är är hemma på lördag kanske elr kanske nästa nästa ja,ja vet ej

men så jag kanske inte svarar på era gulliga mejl:( tyvär men så snabbt jag får täkning går jag in<3


Men ni kan fortfarande mejla hur mycket som hälst för jag svarar ju:)

men nu kommer lite bilder som är månadensbilder:)

------> tyvär vill inte datorn visa bilder så ja allt värkar gå kast värkligen kast i dag:(   ja ja vet jag kan lägga in mina klipp från youtube.com:)

-------->


JA,det va ett av mina klipp jag heter "snyggatildis" om ni vill se mina andra<3

Videoklippet är om min kille och jag:)

ja oj nu funkar visst datorn här kommer det

--->      

Nu ska jag packa ha det bäst<3

glöm inte att mejl-bombba mej medans jag är borta


pusspuss//


 
 
Hanna

Hanna

3 juli 2011 15:54

Fin blogg! Kolla gärna in min och lämna en kommentar :)

http://hannaochlinnea.bloggplatsen.se

tilda

8 juli 2011 11:57

tack så mycket, det ska jag göra:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tilda - 5 juni 2012 16:55

Hejhopp! för ett tag sen var vi på gökotta, inneär upp tidigt , kolla på fåglar !jätte kul! (NOT)  Jag blev sjuk därefter så , så kul var det! Men jaja, innan jag fick brist på sjukdom hade vi rätt kul där:) så nu kmr lite bilder ;)         ...

Av tilda - 5 juni 2012 16:49

Hej! Nu kommer lite foton på mej , haha , vet att jag inte skrivit på länge och så men jag har inte hunnit och sådant...                  ...

Av tilda - 8 maj 2012 21:17

Halloj! nu kommer lite sötabilder på chanelle och mej såklar ;) hihii      Haha, döör av skratt när mamma visade denna hon höll på att ramla ur mammas knä hahahahahah                        ...

Av tilda - 8 maj 2012 20:05

Hejsan! Gud va skönt att det har varit skönt några dagar.. jag fick iallafal årets första solbränna ;) Nu kommer några vackra bilder på helgen...  Hade tänkt att göra en liten foto omröstning  så det ända ni behöver göra är att.., på högra spal...

Av tilda - 5 maj 2012 10:31


Hejsan!  har du instagram ?? det har jag adda: @snyggatildis a following you you following me ;) och du instagram äger och har du ingen iphone menen ipad gråt inte du kan ha det på ipaden , det har jag :)   ...

Presentation


Hejsan!
Jag är en 11 åring tjej som älskar att röra på sig! Jag älskar mest av allt min familj!

Senaste inläggen

Kom in och kolla ;)

Rösta, tyck och välj!

Vilken bild i inlägget tyckte du va finnast rösta på det du tycker?!
 bild: 1
 bild: 2
 bild:3
 bild:4
 bild:5
 bild:6
 bild:7
 bild:8
 bild:9
 bild:10
 bild:11
 bild:12
 bild:13
 bild:14
 bild:15
 bild:16
 bild:17
 Ingen, alla var dåliga!

Ovido - Quiz & Flashcards