snyggatildis

Direktlänk till inlägg 3 december 2010

favorit jul låten!

Av tilda - 3 december 2010 16:19

Den bästa jul låten är ju såklart: last christmas!

Här har ni den med alcazar!!    eller va tycker du vilken är din bästa  jullåt så ska vi se vilken som är mest popis


puss

tilda//ヅ

 
 
Filippa M.

Filippa M.

5 december 2010 17:06

Hej Tilda!
Jag vet, den låten är den bästa jullåten! :D
Besök gärna min blogg www.ryttarenfilippa.blogg.se

http://www.ryttarenfilippa.blogg.se

tilda

5 december 2010 17:36

visst bra att du gillar den

 
Ingen bild

Ebba

5 december 2010 17:50

hej tilda!!

tilda

5 december 2010 18:03

heej! ebba

 
Ingen bild

Julia

6 december 2010 15:34

Ehh du Tilda vf har du en kategori som heter "matte" och en som heter "ludde!"?Det är ju helt knäppt bara så att du evt:s

tilda

6 december 2010 16:41

jo för att jag gillar dom 2 killarna i klassen och det vet dom! och va är evt:s

 
Ingen bild

Julia

24 december 2010 23:45

Okej;)Men Matte är min;)

 
Ingen bild

Julia

31 december 2010 15:07

ok skrev fel på evt:s ;)Men Matte är min:D<3ps fin blogg<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tilda - 5 juni 2012 16:55

Hejhopp! för ett tag sen var vi på gökotta, inneär upp tidigt , kolla på fåglar !jätte kul! (NOT)  Jag blev sjuk därefter så , så kul var det! Men jaja, innan jag fick brist på sjukdom hade vi rätt kul där:) så nu kmr lite bilder ;)         ...

Av tilda - 5 juni 2012 16:49

Hej! Nu kommer lite foton på mej , haha , vet att jag inte skrivit på länge och så men jag har inte hunnit och sådant...                  ...

Av tilda - 8 maj 2012 21:17

Halloj! nu kommer lite sötabilder på chanelle och mej såklar ;) hihii      Haha, döör av skratt när mamma visade denna hon höll på att ramla ur mammas knä hahahahahah                        ...

Av tilda - 8 maj 2012 20:05

Hejsan! Gud va skönt att det har varit skönt några dagar.. jag fick iallafal årets första solbränna ;) Nu kommer några vackra bilder på helgen...  Hade tänkt att göra en liten foto omröstning  så det ända ni behöver göra är att.., på högra spal...

Av tilda - 5 maj 2012 10:31


Hejsan!  har du instagram ?? det har jag adda: @snyggatildis a following you you following me ;) och du instagram äger och har du ingen iphone menen ipad gråt inte du kan ha det på ipaden , det har jag :)   ...

Presentation


Hejsan!
Jag är en 11 åring tjej som älskar att röra på sig! Jag älskar mest av allt min familj!

Senaste inläggen

Kom in och kolla ;)

Rösta, tyck och välj!

Vilken bild i inlägget tyckte du va finnast rösta på det du tycker?!
 bild: 1
 bild: 2
 bild:3
 bild:4
 bild:5
 bild:6
 bild:7
 bild:8
 bild:9
 bild:10
 bild:11
 bild:12
 bild:13
 bild:14
 bild:15
 bild:16
 bild:17
 Ingen, alla var dåliga!

Ovido - Quiz & Flashcards